sobota, 4 lutego 2012

Róż w natarciu! // Think pink!

 Nigdy nie lubiłam różowego, Kojarzył mi się z lalkami Barbie, tlenionymi włosami i spaloną na solarium skórą. Do czasu, aż odkryłam odcień MALINOWY! Zakochałam się po uszy i teraz kupuję wszystko, co ma piękny, soczyście malinowy kolor! Zresztą, zobaczcie sami - czy ten kolor nie jest śliczny?

I've never liked pink. It brought Barbie dolls, too fair hair and ugly, dark skin straight form the solarium to my mind. Since I saw raspberry colour! I fell in love with it and from that moment I buy everything in fabulous, juicy raspbery colour! Look - isn't it beautiful?


3 komentarze:

  1. Wspaniałe kolczyki szczególnie te na pierwszej fotce. Pozdrawiam gorąco w te mroźne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo, kocham też fasetowane kamyczki.
    Kolczyki świetne ! Bardzo ciekawe są te drugie, ciekawi mnie co to za kamyczki - może zdradzisz ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń