sobota, 11 czerwca 2011

Pracowita noc

To była pracowita noc. Tak na mnie działa stres, którego ostatnio nie brakuje w moim życiu. Ale jak to mówią, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Oto, co powstało tej nocy ;) I ranka właściwie ;)

Kolczyki - sztyfty fimowe...


4 pary kolczyków, szczególnie mi przypadły do gustu te z blaszek. Zdjęcia na czarnym, klimatycznym tle chyba zostaną jednymi z moich ulubionych i będą się częściej pojawiać ;)








2 naszyjniki z wypróbowanym już przeze mnie koralem, ale którego nie zdążyłam pokazać i sfotografować, bo od razu znalazł sobie nowy dom ;)  Bardzo mi się te korale podobają;)



Ten naszyjnik od kilku dni chodził mi po głowie i w końcu się zmaterializował: naszyjnik od Jacka Sparrowa:

Dwie bransoletki z rzemieni  - bardzo lubię rzemień i chyba kiedyś sobie sprawię taką ;) Pomimo, że nie przepadam za pandorkami, to w takim wydaniu lubię ozdoby pandorkowe ;)




No to to by było na tyle ;)

6 komentarzy:

  1. już podziwiałam na FB :)

    bransoletki, w których łączysz rzemień z pandorkami bardzo mi się podobają :) wow

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś:D
    Najbardziej podobają mi się te rzemienne, kwiatuszki fimo też wyglądają uroczo. Tylko w tych oplatanych kulach czegoś mi brakuje. Same korale są bardzo fajne, ale na tych rzemieniach tak trochę pusto, sama nie wiem... Na szyi pewnie wygląda lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki i fioletowe kolczyki najbardziej mi się podobają, ja też najbardziej relaksuję się przy biżuterii, niestety teraz przez sesję musiałam odłożyć ją w kąt...

    OdpowiedzUsuń
  4. :) To była pracowita nocka...
    Znam ten ból... w dzień brakuje czasu na ukochane pasje, więc zostają nocki. Ja długo tak nie dałam rady i usilnie próbuje znaleźć czas gdy jeszcze nie zaświeci księżyc :)
    Najbardziej mi się podobają rzemykowe bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  5. hej , bardzo fajny blog , w tym poście podobają mi się bardzo bransoletki ! zapraszam do mnie po inspiracje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne bizutki :), wiesz wygralas moje candy, moge Cie prosic o adres na mojego maila podanego na moim blogu po prawej stronie?Gratulacje, losiek jedzie do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń