poniedziałek, 15 listopada 2010

Krótko, acz optymistycznie

Muszę sie znów pochwalić i robię to z wielką radością. Dostałam dwa wyróżnienia, jedno od Heurka, a drugie od Pendeloque. Cieszę się strasznie, bo to znaczy, że ktoś docenia moje wysiłki i podobają się komuś moje prace. Tym bardziej "urosłam", że wyróżnienia posypały się od tak utalentowanych bizuteryjek, których prace śledzę na bieżąco i na bieżąco do nich wzdycham. Jeszcze raz dziewczyny dziękuję, dzięki Wam ten nieciekawy dzień zaczął się bardzo ciekawie i przemiło.


Ja niestety wyróżnień dalej nie będę przekazywać, ponieważ nie potrafiłabym sie w tej chwili zdecydować, do kogo miałyby powędrować zaszczyty. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.


Jeszcze raz dziękuję Wam kochane za wyróżnienia i dziękuję też wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga i choć na chwilę zatrzymują się, aby spojrzeć na moje tworki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz