niedziela, 9 stycznia 2011

FIRE WALK WITH ME

A oto i ten specjalny dzień o którym mówiłam - dzień sesji zdjęciowej o tematyce biżuteryjnej. Przede wszystkim można zobaczyć na niej biżuterię od Rosemary's Manufacture, jednak i ja wtrąciłam swoje trzy grosze. Nie będę Was zanudzać ani objętością tekstu ani ilością zdjęć. Jeśli kogoś zainteresuje ten post - zapraszam TUTAJ , gdzie można zobaczyć moją drugą pasję - fotomodeling. Wreszcie udało mi się połączyć te dwie miłości. Gdyby jeszcze zdjęcia zrobił mi S. King to już w ogóle byłby raj na ziemi ;) Jednak myślę, że pomimo, ze Arek nie ma na nazwisko King sprawdził się, już po raz kolejny, w tej roli wyśmienicie! TUTAJ można odwiedzić jego stronę. Pokażę Wam tylko trzy zdjęcia na których występuję w duecie z moimi biżutami, tak dla smaczku ;)


 NASZYJNIK Z KLUCZEM



AŻUROWE KOLCZYKI Z RÓŻOWYM KRYSZTAŁEM ( i pierścionek od Rosemary)


NO I NASZYJNIK Z RÓŻĄ

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta sesja! : ) Oby było takich więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja;) Przejrzałam Ark zdjęcia, z faktu tego, że też jestem fotografem - bardzo mnie zainteresowały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń