poniedziałek, 7 lutego 2011

Promocyjna gratka (Shopping spree) ;)




 SCROLL THE PAGE FOR ENGLISH VERSION

Zapraszam wszystkich do udziału w promocji, która ruszyła na moim facebookowym fan page'u. Link do strony znajduje się po prawej stronie na pasku, lub też możecie kliknąć powyższy zaznaczony na niebiesko tekst.

Zasady są bardzo proste:

1.Odwiedź mój fan page: KLIK!
2. Kliknij "lubię to"
3. Napisz do mnie maila : wilczekkasia@op.pl lub prywatną wiadomość na Facebooku
4. Płać mniej i ciesz się nowymi kolczykami ;)
 

Promocja będzie trwała do odwołania i tylko osoby, które kliknęły "lubię to" mogą brać w niej udział. Można zaoszczędzić nawet 45% ceny tego samego produktu kupionego u mnie w innym miejscu. ;)

Ale to jeszcze nie wszystko co dla Was przygotowałam.. Osoba, która będzie setną klikającą w "lubię to" dostanie ode mnie biżuteryjny upominek. Wystarczy zrobić screena upamiętniającego to wydarzenie i wysłać mi na maila lub też zalinkować stronę, na której znajduje się zdjęcie. Nie zapomnijcie podać e-maila, żebym mogła się z Wami skontaktować ;)
 

Take part in huge discount I prepared for my facebook fans! You can visit my fan page HERE, or by clicking facebook's logo on the right side.

Rules are very simple:
1. Visit my fan page : CLICK HERE
2.  Click  I LIKE IT ( Lubię to in polish version)
3. Write me an e-mail : wilczekkasia@op.pl or private message on Facebook
4. Pay less and enjoy your new earrings!

Discount will last till I make up a new one and only people who clicked LIKE IT can take part in it. You can save even 45% of the price!

But this is not everything I prepared for you. The person who will be the hundtedth who clicked LIKE IT on facebook is going to get a jewellery present from me! All you have to do is screenshot of you being "the lucky 100"  and send me an e-mail or link any page you want, where I can find this picture. Do'tn forget to write your e-mail so that I could contact you!

HAVE FUN!



1 komentarz:

  1. Witaj :)
    Dziękuję Ci za odwiedzinki u mnie i udział w moim candy :) Życzę szczęścia w losowaniu! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń