czwartek, 17 lutego 2011

Zapracowany tydzień

Mam straszny tydzień,ale mimo wszystko udało mi się coś stworzyć i zrobić fotki. Siedziałam nad nimi 4 dni, zawsze w nocy, na wpół przytomna. Wiele im brakuje, wiem o tym, na pewno je poprawię, ale na razie chce pokazać to, co jest. Na modelinę czas chyba będę miała tylko w weekendy... ;( Niestety.. A już mi się chce lepić... No ale niestety, trzeba uzbroić się w cierpliwość...

Oto co powstało ostatnio, na przekór różnorodnym przeciwnościom ;) Utwierdziłam się w przekonaniu, że biżuteria stała się częścią mojego życia i że bardzo trudno byłoby się uwolnić od tego, nazwijmy to po imieniu, nałogu.

Onyks i koral : niechcący powstał komplet ;)


Szkło, perły seashell i onyks







Pawie pióra, szkło, srebrne bigle




Muszla, koral, srebrne sztyfty



Muszla, srebrne bigle

Zakładki do książek:

1. z onyksem i Swarovskim






2. Z sercem Swarovskiego i posrebrzanymi łańcuszkami





3. z muszlą, posrebrzanym łańcuszkiem i szklanym kryształkiem





5 komentarzy:

  1. Dwa pierwsze biżutki super! Reszta też ładna oczywiście:) Zdjęcia mam wrazenie jakby lekko... zamglone? niektóre...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie wiem, ze te zdjęcia jakieś dziwne mi wyszły, nie wiem dlaczego. Zaczęłam już sukcesywnie powoli, poprawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisze jeszcze raz- naszyjnik z koralem cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebywale piękne!!!
    achhh, te kolczyki z pawimi piórami... marzę o takich.... :)

    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy stworzyłaś! Mi najbardziej podoba się zakładka do książki z niebieskim serduszkiem.

    OdpowiedzUsuń