czwartek, 19 maja 2011

Kilka wisiorów

Mam dla Was kilka modelinowych wisiorów. Myślę, ze powstanie więcej "mozaikowców", bo naprawdę ciekawie się prezentują, a ich tworzenie to sama przyjemność.

Chciałabym Wam też przypomnieć o CANDY FACEBOOKOWYM i tym bloggowym ( odsyłacz po lewej). Zapraszam do udziału i do zapraszania swoich znajomych! Im więcej osób weźmie udział, tym lepsza będzie zabawa ;)











Ale Wam pomieszałam ;) Będzie ciekawiej się oglądało ;) A na koniec trochę MHROKU ;)


5 komentarzy:

  1. Swietne wisiory! Wszystkie w Twoim,niepowtarzalnym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo... bąbelki są the best!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy bąbelkowy jest czaderski !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe! Mi też najbardziej podoba się ten bąbelkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się podoba bąbelkowy okrągły i ten z makami :-), zadziwiają mnie Twoje wyczyny ze...zwykła modeliną...a może nie taka ona zwykła...? :-)

    OdpowiedzUsuń